خانه زندگی در هلندخبرهای هلند تغییراتی از اول یولی اعمال می‌شود که برخی از آنها اقتصادی هستند
اقتصاد هلند

تغییراتی از اول یولی اعمال می‌شود که برخی از آنها اقتصادی هستند

از RAAZ
3 دقیقه بخوانید

حداقل دستمزد حداقل دستمزد 3.09٪ افزایش می‌یابد و به €13.68 برای افراد ۲۱ ساله یا بالاتر می‌رسد. این افزایش مربوط به افزایش توافقات دستمزدهای مذاکره شده است. دولت فعلی می‌خواست حداقل دستمزد را کمی بیشتر افزایش دهد، اما این پیشنهاد توسط مجلس سنا رد شد

حقوق بازنشستگی و مزایا حقوق بازنشستگی دولتی AOW و مزایای تأمین اجتماعی که به افزایش حداقل دستمزد مرتبط هستند نیز به میزان مشابه افزایش خواهند یافت. این افزایش حقوق بازنشستگی خالص دولتی برای یک زوج را به €1,976.64 می‌رساند – اگر هر دو نفر در ۵۰ سال گذشته در هلند زندگی کرده باشند. شما هر سال ۲٪ از حقوق بازنشستگی دولتی هلند را از سن ۱۷ سالگی به بعد می‌سازید.

حقوق بازنشستگی در هلند

مزایای کودکان Kinderbijslag، مزایایی که به والدین دارای فرزندان تا سن ۱۷ سال پرداخت می‌شود، نیز از ۱ ژوئیه افزایش می‌یابد و این افزایش در پرداختی اکتبر منعکس خواهد شد. پرداخت سه ماهه برای کودکان زیر شش سال به €281.69، برای کودکان ۶ تا ۱۱ ساله به €342.05 و برای نوجوانان به €402.41 افزایش خواهد یافت.

فروش دخانیات از ۱ ژوئیه سوپرمارکت‌ها از فروش سیگار و تنباکوی رولی ممنوع خواهند بود. پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های تخصصی همچنان می‌توانند محصولات دخانیات را بفروشند.

تمبرها قیمت تمبرها برای پست داخلی در هلند به €1.14 و برای پست بین‌المللی به €1.80 افزایش می‌یابد. قیمت پست در ژانویه نیز افزایش یافت. ثبت یک نامه هزینه اضافی €1 برای هر مورد خواهد داشت و قیمت بسته‌ها نیز در حال افزایش است.

روزهای تعطیل اگر تا یکم یولی از تمامی مرخصی‌های سال ۲۰۲۳ خود استفاده نکرده‌اید، ممکن است روزهای تعطیلی که استفاده نکرده‌اید را از دست بدهید. با بخش پرسنل خود چک کنید.

مرخصی در هلند

قبوض انرژی اگر قرارداد انرژی متغیر دارید، تأمین‌کننده شما می‌تواند هزینه‌ها را دو بار در سال – معمولاً در ۱ ژانویه و ۱ ژوئیه – افزایش یا کاهش دهد. بنابراین به قبوض خود توجه کنید. ممکن است متوجه شوید که اشتراک‌های تلفن و اینترنت شما نیز از ۱ یولی افزایش می‌یابد.

اجاره مسکن صاحبخانه‌ها می‌توانند سالی یک بار اجاره را افزایش دهند و معمولاً این کار را در ۱ یولی انجام می‌دهند. امسال اجاره مسکن اجتماعی حداکثر ۵.۸٪ افزایش می‌یابد. خانه‌هایی که در حال حاضر خارج از بخش مسکن اجتماعی هستند، ۵.۵٪ در ماه بیشتر هزینه خواهند داشت.

اجاره‌های کوتاه مدت قراردادهای اجاره کوتاه مدت از ژوئیه به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت و صاحبخانه‌ها فقط در شرایط خاص می‌توانند قرارداد یک یا دو ساله ارائه دهند. قوانین جدید تنها برای قراردادهای جدید اعمال خواهد شد.

صاحبخانه‌ها همچنان می‌توانند قراردادهای اجاره را لغو کنند اگر فضا برای اعضای خانواده نزدیک نیاز باشد یا اگر از خارج بازگشته و نیاز به بازگرداندن خانه خود داشته باشند. قراردادهای موقت برای دانشجویان نیز همچنان یک گزینه باقی می‌ماند

دولت جدید دولت جدید نیز برنامه‌های مختلفی را در دست دارد که بر هزینه‌های شما تأثیر خواهد گذاشت، اما این موارد در سپتامبر و هنگام انتشار اولین بودجه وزرا روشن‌تر خواهد شد.

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.